2011. november 30., szerda

Mozidélután

Nos, akkor jöjjön megint egy kis filmajánló.


Az első, ami ma lepergett szemeim előtt, a Melankólia volt, melyet Lars von Trier rendezett. Én kivételesen nem a botrányokból emlékszem a nevére. Nem. Én onnan, hogy a film elég érdekesen kezdődik. Elöljáróban mondjuk még annyit érdemes tudni erről a filmről, hogy már akkor látni akartam, mikor először hallottam/olvastam/láttam róla. A főszereplője ugyanis Kirsten Dunst és megfogott a művészfilm jellegével. Na de térjünk is vissza a film elejére. Nos, érdekesen kezdődik. És nemcsak érdekesen, de lassan is. A szó inkább negatív értelmében. Meg is néztem gyorsan, meddig is fog ez tartani. Akkor még soknak tűnt az a 2 óra, de nyugtatott a tény, hogy nem lesz végig ilyen impulzusmentes, ha szabad így fogalmazni. Szóval ezután a vontatott bevezető után kerül vászonra a rendező neve és a film címe. Hát innen emlékszem én. Most viszont a filmről van szó! Nem akarok lelőni semmilyen poént, szűkszavú leszek. Furán kezdődik, még furábban folytatódik, aki nem nyitott a borongós hangulatú, olykor "A nagy halra" emlékeztető fura stílusú filmekre, annak lehet jobb lesz mást választania. 
Most sokan biztos azt gondolják (és valószínűleg igazuk is van), hogy csak azért mondom ezt, mert nem értettem a filmet. Mindenesetre nekem végeredményben tetszett, bár utána rögtön meg kellett néznem egy másik filmet, hogy feldobódjon a hangulatom.


Ez pedig a Rio volt!!! Istenem, milyen régóta meg akartam már nézni! Talán tavaly ilyenkor óta, már nem is emlékszem! De tudom, attól féltem, hogy már az előzetesekben lelőttek minden poént, de szerencsére nem! Végigröhögtem az egészet, ja és szóljatok, hogy mindenképpen élnem kell még Brazíliában is!!!


És hát ezek után már nem hiányozhatott Po sem, aki nemcsak ügyefogyottságával, de megálmodóinak zenei ízlésével és bölcseleteivel is mindig megnyugtatólag hatnak rám. Hisz everybody likes kung-fu fighting! Remélem lesz harmadik rész!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése