2011. november 20., vasárnap

O'Connell visszatér

És végre megint! Igen! A múmia visszatér!!
A múmiákat és bőr alá befurakodó rovarokat leszámítva ez a film egy álom! A pasi egy álom, a nő élete egy álom, régészkedni egyiptom elveszett piramisaiban és templomaiban egy álom, és ne feledkezzünk meg a helyes Oded Fehr-ről és a halálian ügyefogyott testvérről se.


No meg a kedvenc idézetekről:
Jonathan: "Nem csináltam semmit! Mostanában..."
Rick: "Te nyugodj meg! Te nagy bajban vagy! Te szállj be a kocsiba!"
Alex: "Attól, hogy gyerek vagyok, még nem vagyok hülye!"
Jonathan: "Ha azt látod, hogy valaki sikítva kirohan, csak én vagyok..."
Imhotep: "Azt is hallottad, ha hét nap múlva nem lépsz be a piramisba, a nap szétéget?" - Alex: "Ez a rész kimaradt!"
Evy: "Határozottan emlékszik Rád!"
Rick: "Hozd a motyót!" - Jonathan: "Tele a kezem!" -  Rick: "Hozd!" - Jonathan: "Hozom máris!"
Izzy: "Bármikor veled vagyok, mindig meglőnek! Legutóbb seggbe lőttek! Még most is azt siratom."
Izzy: "O'Connel! Ezért kopaszra nyírhatsz, legyantázhatod a lábam és szörfözhetsz rajtam!"
Rick: "Izzy, igazad volt!" - Izzy: "Miben?" - Rick: "Le fognak lőni!"
Izzy: "Hacsak nem a Te módszerrel megyünk, törve-zúzva, a barátodat lelövetve!"
Jonathan: "Az istenek se vehetnék el tőlem." - Izzy: "Hé! Az az enyém, girnyókám!"
Alex: "Na hol a vizem? Jég nincs?"
Izzy: "És mégis mivel töltsem fel?"
Jonathan: "Gyere a papához!"
Lock-Nah: "Megölhetem már?" - (...) - Hafez: "Szerezd meg a karperecet!" - Lock-Nah: "Örömmel!"
Jonathan: "Látod a szent köveket? Oda sose mennek!" - piros turbános őr: "Ez biztos?" - (...) - Jonathan: "Bocsi! Tévedtem!"
Rick: "Tudod, apának lenni nem túl könnyű!" - Alex: "Aha. De egész jól csinálod!" - Rick: "Kösz!"
Jonathan: "Azt ugye tudod, hogy ehhez olyan kell, aki tud óegyiptomiul olvasni. Nem tudom, neked hogyan megy, nekem elég gyéren."
Izzy: "Mi lesz? Mozogjatok már! Tempó, tempó! Nem érek rá egész nap!"
Jonathan: "Húzz fel, húzz már fel! Várj! Engedj le, engedj le!" - Rick: "Az életed többet ér, te lökött!" - Jonathan: "Dehogyis!" (...) Húzz fel!"
Izzy: "O'Connell, most kik voltak a nyomodban?" - Rick: "Csak a szokásos... Múmiák, pigmeusok, nagy bogarak." 
Jonathan: "A feleségem fejére esküszöm, nem tudom, miről van szó!" Izzy: "Nincs is feleséged!"


Sajnos csak ennyire futotta, de legközelebb majd bővítem! ;)


És ha valakit érdekelnek az egyiptomi misztikumok, ezt idézetvadászat közben találtam a neten: Elisabeth Haich: Beavatás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése